قویترین گوشی جهان / قدرتمندترین گوشی دنیا - مجله اینترنتی کیان کالا
سفارش تبلیغ

قویترین گوشی و مبایل جهان / قدرتمندترین گوشی و مبایل دنیا

قویترین گوشی و مبایلهای جهان / قدرتمندترین گوشی و مبایل های دنیا

 

 


 

 

 


 

 

Samsung Galaxy S6 Edge 32GB

قیمت: حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان بدون گارانتی

گلکسی اس 6 edge را با توجه به تغییرات بسیاری که با نسل قبل داشته و سر و صدای زیادی که به پا کرده است، باید به خوبی بشناسید! خوشبختانه گلکسی اس 6 edge از بدو ورود تا الان نزدیک به 1 میلیون تومان افت قیمت داشته است و اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید آن به شمار می رود.

پرچمدار سال 2015 شرکت سامسونگ نه تنها در جنس و کیفیت ساخت بهبود بسیاری داشته است، بلکه طراحی آن هم دستخوش تغییر شده است. ضخامت آن تنها 7 میلیمتر است و وزن آن هم 132 گرم است، باور کنید شرکت سامسونگ هزینه ی زیادی را برای این ضخامت کم و وزن پایین پرداخت کرده است! جنس بدنه ی گلکسی اس 6 edge ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است، بدنه ی پشتی شیشه ای در کنار فریم آلومینیومی زیبایی غیر قابل مقایسه ای به آن در برابر نسل پیشین داده است. رنگ بندی این محصول شامل رنگ های مشکی، سفید، طلایی و سبز است. شاید خاص ترین نکته درباره ی این گوشی لبه های خمیده نمایشگر آن باشد، چیزی که این مدل را با اس 6 معمولی بسیار متمایز می کند. لبه های خمیده این گوشی علاوه بر زیبایی بیش از حد باعث ایجاد قابلیت های جدیدی در این گوشی می شوند.

نمایشگر اس 6 edge یک نمایشکر 5.1 اینچی خمیده با رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 پیکسلی است و از نوع SuperAMOLED است. این نمایشگر قدرتمند علاوه بر کیفیت خیره کننده بهترین نمایشگر در نمایش رنگ مشکی است.

شرکت سامسونگ برای اولین بار چیپست جدید 14 نانومتری خود را بر روی گلکسی اس 6 edge قرار داده و بطور کلی از کوالکام و چیپست های اسنپدراگون خود را بی نیاز کرده است. این تصمیم برپایه مصرف انرژی بسیار کم و راندمان کاری عالی چیپست Exynos 7420 انجام گرفته است. چیپست جدید با 8 هسته ی قدرتمند 64 بیتی بر مبنای معماری big.LITTLE در حال حاضر قویترین SoC دنیای پردازنده های مبتنی بر معماری ARM را در اختیار دارند و در عین حال بسیار کم مصرف می باشند. پردازشگر گرافیکی Mali-T760 با توانمندی بی نظیر خود به هیچ بازی و عملکرد سنگین گرافیکی در دنیای اندروید نه نخواهد گفت! حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی مابقی مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 6 را تشکیل می دهند. متاسفانه برخلاف نسل پیشین خبری از اسلات کارت حافظه در اینجا نیست.

دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس 6 edge با گشودگی دیافراگم 1.9 یک جهش عالی برای شرکت سامسونگ محسوب می شود. پرچمدار جدید شرکت سامسونگ که عکسهای آن بی نظیر می باشد به لطف یک لرزشگیر اپتیکال و فلاش LED توانایی فیلمبرداری 4K را به شما خواهد داد. دوربین دوم این گوشی با سنسور 5 مگاپیکسلی یکی از بهترین انتخاب ها برای عکسبرداری سلفی محسوب می شود، دوربین جلو هم همانند دوربین پشت از f1.9 برخوردار است و در محیطهای تاریک و کم نور عکسهای بسیار خوبی تهیه خواهد کرد.

گلکسی اس 6 edge ظرفیت باتری 2600 میلی آمپری دارد اما اصلاً جای نگرانی نیست! این گوشی به دلیل چیپست بسیار کم مصرف خود مشکلی در تامین انرژی ندارد و به راحتی تا 1 روز و نیم به شارژ دهی در استفاده ترکیبی می پردازد. سیستم عامل اندروید 5.1 که به 6 بروزرسانی می شود با رابط کاربری بروز و اصلاح شده تاچ ویز هم مشخصات نرم افزاری آن را تشکیل می دهد.

لبه های خمیده و کاربردی

نمایشگر عالی

دوربین بسیار عالی

دارای قابلیت شارژ بی سیم بطور پیش فرض

بدنه اثر انگشت زیادی جذب می کند

امکان تعویض باتری و اسلات کارت حافظه ندارد


LG G5

قیمت: حدود 1 میلیون و 620 هزار تومان بدون گارانتی

پرچمدار جدید LG مدتی است وارد بازار شده است و علاوه بر شرکت مدیاپردازش، بدون گارانتی هم در بازار یافت می شود. G5 اولین گوشی ماژولار در دنیاست که امکان تعویض برخی قطعات گوشی را فراهم می کند، می توانید ماژول Cam Plus را بر روی آن نصب کنید و از شارژ باتری بیشتر و امکانات دوربین بالاتری بهره مند شوید و یا اسپیکر Bang & Olufsen را بر روی آن داشته باشید.

G5 با بدنه فلزی و ضخامت 7.7 میلیمتری وزنی معادل 159 گرم دارد. رنگ بندی های طلایی، صورتی، نقره ای و خاکستری برای آن در نظر گرفته شده که باعث می شود با تمام سلیقه ها همخوانی داشته باشد. نمایشگر 5.3 اینچی آن با رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 به شما تراکم فوق العاده 554ppi را ارائه می دهد و باعث می شود تصاویر و متون بسیار نرم و دلنشین به نظر برسند. پانل IPS جی 5 جزو آخرین دستاوردهای LG در زمینه ارتقا کیفیت نمایشگر است.

چیپست Snapdragon 820 استفاده شده در G5 دارای 2 هسته 2.15 گیگاهرتزی و دو هسته 1.6 گیگاهرتزی Kryo است و عملکردی بسیار پرتوان و قدرتمند دارد. پردازنده گرافیکی Andreno 530 خیال شما را از بابت هرگونه بازی راحت می کند. حافظه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی در کنار اسلات کارت حافظه از نقاط مثبت G5 به شمار می روند.

دوربین 16 مگاپکسلی f1.8 G5 به همراه لنز دوم 8 مگاپیکسلی با F2.4 به فلاش LED و سیستم فوکوس لیزری مجهز شده است. بهره مندی از سیستم لنزهای دوگانه این امکان را فراهم می آورد تا G5 فضای بازتری را بتواند عکسبرداری کند و دید بازتری داشته باشد. استفاده از لرزشگیر سه محوره باعث می شود عکسها بدون تار شدن به علت لرزش دست ثبت شوند. دوربین جلو نیز با رزولوشن 5 مگاپیکسل و f2.0 عکسهای سلفی بسیار خوبی شکار می کند.

باتری G5 قابل تعویض و 2800 میلی آمپری است و از دو سیم کارت 4G پشتیبانی می کند، سیستم عامل اندروید مارشمالو نیز میزبان این گوشی است، G5 آخرین امکانات و UI ال جی را به شما عرضه می کند و خرید آن یک انتخاب بسیار عالی به شمار می رود.

بدنه فلزی و ماژولار

چیپست Snapdragon 820 با 4 گیگابایت رم

دو دوربین قدرتمند با زاویه دید وسیع

باتری قابل تعویض

باتری معمولی


Huawei Ascend Mate 8 64GB

قیمت: حدود 1 میلیون و 730 هزار تومان بدون گارانتی

هواوی همیشه با دست پر در تمام رده های قیمتی حضور دارد، اینبار پرچمدار سال 2016 آنها در رده فبلت ها در لیست ما قرار می گیرد، زیرا نسبت به مدل قبلی یعنی Mate 7 بسیار پیشرفته تر و قدرتمندتر ظاهر شده و توانایی های بالایی را برای عرضه همراه دارد.

میت 8 با بدنه ای تمام فلزی وارد میدان می شود، ضخامت 7.9 میلیمتری این گوشی و وزن 185 گرمی نشان از یک گوشی باریک اما نسبتاً سنگین دارد که می توان آن را با نمایشگر 6 اینچی اش توجیه کرد. رنگ بندی جالب قهوه ای، نقره ای، خاکستری و طلایی آن دست کاربر را در انتخاب بر اساس سلیقه باز می گذارد.

نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن FullHD از نسل جدیدی از پانل ها موسوم به IPS NEO بهره مند است که تراکم 368ppi را هم ارائه می کند. چیپست اختصاصی هواوی موسوم به Kirin 950 که در حال حاضر قویترین محصول Hi Silicone است مجهز به 4 هسته ی قدرتمند Cortex A72 با سرعت 2.3 گیگاهرتز و 4 هسته ی Cortex A53 با سرعت 1.5 گیگاهرتز است. حافظه رم در مدل معرفی شده ما 4 گیگابایت است و فضای ذخیره سازی هم 64 گیگابایت به علاوه کارت حافظه SD است. واحد پردازش گرافیکی این چیپست قدرتمند Mali-T880 MP4 است.

و اما بحث دوربین میت 8 که هواوی سعی کرده است بهترین داشته هایش را در آن بگنجاند، دوربین 16 مگاپیکسلی با f2.0 که مجهز به لرزشگیر اپتیکال شده است و از سیستم تشخیص فاز برای فوکوس سریع بهره می برد. دوربین ثانویه هم 8 مگاپیکسلی با f2.4 است که استعداد بالایی در سلفی گرفتن از خود نشان خواهد داد.

فبلت قدرتمند هواوی توسط یک باتری 4000 میلی آمپری تغذیه می شود و سیستم عامل آن هم اندروید 6 است و از آخرین رابط کاربری EMUI هواوی استفاده می کند. برخورداری از سنسور اثر انگشت که در گوشی های بالای 1 میلیون تومان کاملاً عادی است و دو سیم کارت 4G از دیگر مزایای این گوشی به شمار می روند.

سخت افزار بسیار پیشرفته و روان

بدنه ای فلزی

باتری قدرتمند

دوربین از برندهای کره ای و ژاپنی عقب است


Samsung Galaxy Note 5 Duos 32GB

قیمت: حدود 1 میلیون و 840 هزار تومان بدون گارانتی

یک سالی از ورود نوت 5 به بازار می گذرد اما دیگر وقت آن است که نوت 5 را با توجه به قیمت تثبیت شده اش در لیست شهر سخت افزار قرار دهیم. هر چه از نوت 5 بگوییم کم گفته ایم، گوشی خاص و بی نظیری که به لطف قلم S Pen طرفداران زیادی در دنیا برای خود بدست آورده است.

نوت 5 جدید شرکت سامسونگ با یک تغییر بنیادی در طراحی روانه بازار گشته است، این فبلت 5.7 اینچی از یک بدنه ی شیشه ای با فریم فلزی برخوردار است و دقیقاً با همان استانداردهای شرکت سامسونگ در ساخت خانواده گلکسی اس 6 همراه شده است. ضخامت گوشی 7.6 میلیمتر است و با وزن 171 گرمی کاملاً با وقار و خوش اندازه به نظر می رسد. شرکت سامسونگ برای بهترین فبلت اش رنگ های نقره ای، طلایی، سرمه ای و سفید را در نظر گرفته است.

نمایشگر 5.7 اینچی نوت 5 با رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 پیکسل، بالاترین کیفیت را در بین تمامی گوشی های موبایل تا بدین لحظه دارد. این نمایشگر آنقدر جذاب و چشم نواز است که بعد از مدتی کار کردن با آن دیگر نمایشگری برای شما جای آن را نمی گیرد. تراکم پیکسلی 518 پیکسل در هر اینچ آن هم به شما تضمین یک کیفیت خارق العاده را می دهد. توانایی بی نظیر پانل های SuperAMOLED هم در نمایش رنگ مشکی هم نیاز به تعریف ندارد.

چیپست جدید با 8 هسته ی قدرتمند 64 بیتی بر مبنای معماری big.LITTLE در حال حاضر قویترین SoC دنیای پردازنده های مبتنی بر معماری ARM را در اختیار دارند و در عین حال بسیار کم مصرف می باشند. پردازشگر گرافیکی Mali-T760 با توانمندی بی نظیر خود به هیچ بازی و عملکرد سنگین گرافیکی در دنیای اندروید نه نخواهد گفت! حافظه رم 4 گیگابایتی در کنار فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی مابقی مشخصات سخت افزاری نوت 5 را تشکیل می دهند. متاسفانه برخلاف نسل پیشین خبری از اسلات کارت حافظه در اینجا نیست.

دوربین نوت 5 دقیقاً همان دوربین استفاده شده در سری گلکسی اس 6 و edge است. لازم نیست که دوباره تکرار کنیم که این دوربین جزو بهترین دوربین هایی هست که می توانید با آن به رقابت با دیگر گوشی ها بپردازید.

نوت 5 با یک باتری 3000 میلی آمپری، پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه نسل چهارم، سیستم عامل اندروید 5.1 و قابل بروزرسانی به اندروید 6 به عنوان بهترین گوشی اندرویدی لیست ما به شما معرفی می شود.

قلم ارتقا یافته S Pen

رم 4 گیگابایتی

دارای قابلیت شارژ بی سیم بطور پیش فرض

دوربین بسیار عالی

بدنه اثر انگشت زیادی جذب می کند

امکان تعویض باتری و اسلات کارت حافظه ندارد


HTC 10

قیمت: حدود 1 میلیون و 970 هزار تومان بدون گارانتی

HTC 10 جدیدترین دستپخت از سوی این کمپانی تایوانی است و آمده است تا حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. بعد از همه انتقادهایی که به نسل های M8 و مخصوصاً M9 شد، ظاهرا HTC درسهای لازم را به خوبی یاد گرفته است و سعی کرده تا محصولی شایسته سابقه ی درخشانی که دارد بسازد.

این گوشی قدرتمند و زیبا بدنه ای تمام فلزی دارد و ضخامت آن 9 میلیمتر است. قاب پشتی زاویه دار آن باعث می شود به راحتی در دست قرار بگیرد و ارگونومی بی نظیری داشته باشد. وزن HTC 10 حدود 161 گرم است و در رنگ های خاکستری، طلایی و نقره ای موجود است.

نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن QHD یا 2560*1440 پیکسلی به شما تراکم بی نظیر 565ppi را ارائه می دهد و به لطف پانل جدید Super LCD5 کیفیت و دقتی فراتر از انتظار را بر روی HTC 10 شاهد هستیم.

HTC همانند LG و دیگر برندهای چینی و رقیب بازار به سراغ چیپست Snapdragon 820 رفته است تا پرچمدار جدیدش از این لحاظ کاستی نداشته باشد. 2 هسته قدرتمند 2.16 گیگاهرتزی و 2 هسته دیگر 1.6 گیگاهرتزی از نوع Kryo به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل افزایش تا 256 گیگابایت توسط کارت حافظه این گوشی را همراهی می کنند. واحد پردازش گرافیکی Adreno 530 توانایی اجرای هرگونه بازی را در بالاترین نرخ فریم و جزئیات داراست.

دوربین 12 مگاپیکسلی پیشرفته با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم بالا f1.8 نوید یک دوربین بسیار خوب و دقیق را می دهد. فلاش LED دوگانه در نظر گرفته شده نیز در کنار این دوربین به همراه گشودگی عالی دیافراگم باعث می شود در محیط های تاریک و کم نور عکسهای بسیار خوبی بگیرید. امکان فیلمبرداری 4K و همچنین سلفی 5 مگاپیکسلی با f1.8 نیز باز هم ثابت می کند HTC در مسیر تصحیح دوربین به درستی قدم گذاشته است.

ساختار تک سیم کارت نانو با پشتیبانی از شبکه های 4G به همراه باتری قدرتمند 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو دیگر مشخصات پرچمدار جدید HTC را تشکیل می دهند.

چیپست قدرتمند Snapdragon 820

رم 4 گیگابایتی

نمایشگر بسیار عالی

دوربین بسیار عالی

موجود تنها در نسخه تک سیم کارت


Samsung Galaxy S7 edge Duos 32GB

قیمت: حدود 2 میلیون و 90 هزار تومان بدون گارانتی

به بهترین پیشنهاد اندرویدی مان می رسیم! گلکسی اس 7 اج که همه خوبی های شرکت سامسونگ را یکجا به همراه دارد و به سادگی نمی توان از کنار نام آن گذشت! Galaxy S7 edge به باور بسیاری و طبق نظرسنجی ها بهترین اسمارت فون اندرویدی است که تا بحال ساخته شده است و از هر لحاظ جزو بهترین ها می باشد.

S7 edge با طراحی بی نظیر و بی همتایی همراه شده است، ترکیب فلز در لبه ها و شیشه Gorilla Glass 4 در پشت و رو باعث می شود زیبایی آن دوچندان به نظر برسد. رنگ بندی طلایی، مشکی، نقره ای، سفید و صورتی آن را بسیار کامل و مطابق هر سلیقه ای نشان می دهد. ضخامت 7.7 میلیمتری و وزن 157 گرمی برای یک گوشی 5.5 اینچی بسیار ایده آل است.

نمایشگر 5.5 اینچی با لبه های خمیده و رزولوشن QHD تراکم 534ppi را ارائه می دهد، به کار گیری آخرین نسل پانل های SuperAMOLED در گلکسی اس7 اج باعث می شود اعتراف کنیم بالاترین کیفیت نمایشگر تاکنون در این گوشی استفاده شده است.

چیپست قدرتمند شرکت سامسونگ مدل Exynos 8890 با 4 هسته ی Mongoose که در سرعت 2.3 گیگاهرتز کار می کنند و 4 هسته ی Cortex A53 در سرعت 1.6 گیگاهرتز به آن قدرتی بی نظیر می دهد. پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP12 نیز از عهده ی اجرای هر بازی به راحتی بر می آید. حافظه رم اس7 اج 4 گیگابایت بوده و فضای ذخیره سازی آن در مدل پیشنهادی ما 32 گیگابایت است و به کمک کارت حافظه SD قابلیت افزایش را دارد.

دوربین 12 مگاپیکسلی S7 edge اولین دوربین با گشودگی دیافراگم f1.7 است و به فناوری Dual Pixel و تشخیص فاز برای فوکوس بسیار سریع مجهز است. بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال، فیلمبرداری 4K و عکسبرداری 9 مگاپیکسلی همزمان با آن و همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی f1.7 باعث می شود گلکسی اس 7 اج جزو با کیفیت ترین دوربین های موبایل باشد.

S7 edge برخلاف مدل پیشین خود ضدآب است و از تاییدیه IP68 بهره مند است. کیفیت صدای 24-bit/192kHz و شارژ بی سیم و همچنین سنسورهای سلامتی ضربان قلب و اکسیژن خون از قابلیت های ویژه آن به شمار می روند. باتری 3600 میلی آمپری، دو سیم کارت 4G همزمان و سیستم عامل اندروید 6 دیگر مشخصات آن را تشکیل می دهند.

طراحی بسیار عالی و شکیل

چیپست بسیار قدرتمند و پردازنده گرافیکی فوق العاده

ضدآب / IP68

نمایشگر بهترین در حال حاضر

کثیف شدن شیشه و ماندن اثر انگشت روی بدنه


Apple iPhone 6S 64GB

قیمت: حدود 2 میلیون و 690 هزار تومان بدون گارانتی (در حال حاضر در بازار به سختی یافت می شود)

آخرین گزینه‌ی لیست ما به تلفنی اختصاص یافته که شهرت بسیار خوبی بین مردم دنیا دارد! آیفون 6S که در حال حاضر هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ امکان دسترسی به خوبی در بازار جا افتاده است به عنوان آخرین گزینه ی لیست ما به شما پیشنهاد می شود.

6S با یک طراحی بسیار شکیل و بدنه‌ای فلزی و بسیار با کیفیت و دقت بالا ساخته شده است. اپل سعی نموده در ساخت این تلفن از بهترین متریال و تخصص خود بهره ببرد تا محصولی در خور برچسب قیمتی آن عرضه کند. ضخامت این تلفن 4.7 اینچی تنها 7.1 میلیم‌تر است و وزن آن نیز 143 گرم است و با بدنه‌ای آلومینیومی در 4 رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد قابل تهیه است.

نمایشگر 4.7 اینچی IPS آیفون 6S رزولوشن 1334 در 750 پیکسلی با تراکم 326 ppi دارد. زاویه دید بالا در کنار دقت رنگ و روشنایی و کنتراست عالی از دیگر مشخصات این نمایشگر اعلا می‌باشد.

چیپست جدید Apple A9 دارای دو هسته 64 بیتی Twister بوده و با سرعت1.48 گیگاهرتز کار می‌کند. در کنار آن پردازشگر گرافیکی قدرتمند PowerVR GT7600 با شش گروه هسته سایه زنی در کنار 2 گیگابایت حافظه رم انجام وظیفه می‌کنند. به خوبی مشخص است که آیفون 6S از یک سخت افزار بسیار حرفه‌ای و قدرتمند استفاده می‌کند و توانایی بالایی در انجام محاسبات از خود نشان می‌دهد. چیپست کمکی M9 که وظیفه پردازش اطلاعات سنسور‌ها را بر عهده دارد هم کمک شایانی در روان‌تر کردن عملیات می‌کند.

دوربین آیفون 6S یک دوربین 12 مگاپیکسلی به انضمام یک فلاش LED دو گانه می‌باشد. اپل در دوربین آیفون 6S از تکنیک جدیدی به نام تشخیص فاز بهره برده است تا سرعت فوکوس سریعتری داشته باشد. اکنون آیفون 6S می تواند علاوه بر فیلمبرداری 1080p به فیلمبرداری 2160p نیز بپردازد. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی شده است تا آیفون در مقابل رقبایش چیزی کم نداشته باشد.

باتری آیفون 6S جدید 1715 میلی آمپری است و برای یک گوشی با چنین سخت افزاری معقول و مناسب به نظر می‌رسد. آیفون و خصوصاً مدل جدید آن نیازی به توضیحات اضافه ندارد و اگر از عاشقان اپل و محصول با کیفیت و رده بالا هستید و بودجه کافی هم دارید معطل نمانید!

خاص و بی همتا در کیفیت

چیپست قدرتمند 64 بیتی و پردازشگر گرافیکی فوق العاده

تعامل بی نظیر سخت افزار و سیستم عامل

قدرتمندترین گوشی دنیا در بنچمارک مشخص شد! - جام جم آنلاین ../قدرتمندترین-گوشی-دنیا-در-بنچمارک-مشخص-شد 23 آبان 1393 ه‍.ش. - تصویر قدرتمندترین گوشی دنیا در بنچمارک مشخص شد! به گزارش جام جم کلیک به نقل از آی‌تی رسان: در لیست بهترین اسمارت فون‌های سال 2014، ... معرفی قوی‌ترین گوشی هوشمند جهان - عصر ایران › عصرایران دو › داستان کوتاه طی هفته‌های اخیر خبرهای فراوانی در مورد تولید گوشی هوشمند Find 7 در شرکت Oppo به گوش رسیده است. اما منابع آگاه می‌گویند این محصول با قوی‌ترین پردازنده موبایلی ... تصاویر برای قویترین گوشی جهانگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای قویترین گوشی جهان نتیجه تصویری برای قویترین گوشی جهان تصاویر بیشتر برای قویترین گوشی جهان 10 عدد از بهترین گوشی های هوشمند دنیا تا به امروز - تکرا › شرکت ها › اپل 12 مهر 1394 ه‍.ش. - آیفون جدید هم معرفی شد، اما بهتر است صبر کنیم و ببینیم که این گوشی هوشمند چه جایگاهی را می تواند از آن خود نماید. تمامی این گوشی ها در شرایط ... راهنمای خرید گوشی های هوشمند 2016، بهترین موبایل هایی که ... ../راهنمای-خرید-گوشی-های-هوشمند-2016-بهترین-موبایل-هایی-که... 12 اسفند 1394 ه‍.ش. - ... موبایل،قیمت گوشی،راهنمای خرید تلفن همراه،بهترین گوشی شرکت سامسونگ، بهترین گوشی سونی،بهترین گوشی جهان، اخبار تکنولوژی بهترین ها در زمین. قوی‌ترین گوشی جهان در راه بازار - باشگاه خبرنگاران › وب‌گردی › وبگردی این گوشی هوشمند شامل پردازنده مرکزی Krait 300 با چهار هسته پردازشگر می‌شود که ... S4 به هنگام ورود به‌بازار قوی‌ترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود، با ادعاهای شرکت ... ایتنا - قوی‌ترین گوشی هوشمند جهان در راه بازار 2/قوی-ترین-گوشی-هوشمند-جهان-راه-بازار ایتنا- Xiaomi نام شرکتی است که گوشی‌هایش عموما د رچین قابل استفاده هستند اما همین کمپانی، قرار است هوشمندترین گوشی جهان را بسازد. بهترین گوشی های موبایل جهان در آوریل 2015 - سخت افزار = › اخبار و مقالات › موبایل › گوشی موبایل 31 فروردین 1394 ه‍.ش. - گوشی های هوشمند به جزئی بسیار مهم و غیر قابل جدا سازی از زندگی روزمره انسان ها به شمار می رود و همه افراد دوست دارند با توجه به بودجه خود، بهترین ... بهترین گوشی‌های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (مرداد و ... ../3651-best-mobiles-smartphones-to-buy-with-pr... 2 روز پیش - best smartphone to buy sorted by price بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت. ... مردم جهان و به خصوص ما ایرانی‌ها علاقه خاصی به دارا بودن و ارتقاء ..... چیپست گوشی در حال حاضر قویترین چیپست عرضه شده از کوالکام ... 10 گوشی هوشمند پرچمدار حال حاضر بازار + قیمت w-گوشی-هوشمند-پرچمدار-حال-حاضر-بازار-+-قیمت-/ انتخاب یک گوشی هوشمند معمولا کار سختی است. اما اگر پیش از خرید نسبت به گزینه های خود شناخت داشته باشید، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. جستجوهای مربوط به قویترین گوشی جهان قویترین گوشی جهان 2016 بهترین گوشی دنیا در حال حاضر بهترین گوشی دنیا چیست بهترین موبایل شرکت سامسونگ بهترین گوشی 2016 بهترین گوشی های 2016 بهترین گوشی دنیا 2016 بهترین گوشی اپل


   مدیر وبلاگ
مجله اینترنتی کیان کالا
درباره ی ما این وبسایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و به درخواست کارگروه محترم مصادیق مجرمانه مطالب حذف خواهد شد. فعالیت این وب سایت در زمینه اطلاع رسانی اخبار ایران و جهان است تمامی مطالب با ذکر منبع نمایش داده می شود. موضوعات مختلف این وبسایت شامل موارد زیر است: اخبار ورزشی اخبار اقتصادی اخبار سیاسی اخبار جامعه و اجتماعی اخبار فرهنگ و هنر عکس خبری اخبار بین الملل اخبار فضای مجازی اخبار سلامت و پزشکی اخبار علم و فناوری اخبار حوادث ویدیو کلیپ موضوعات عمومی موضوعات خاص آموزشی،فرهنگیان، آموزش وپرورش اخبار 20:30، خبر 2030 شبکه دو،اخبار 2030،اخبار20 و 30 ،اخبار بیست و سی دانلود،ویدیو،صرفا جهت اطلاع روزنامه،تیتر صفحه اول روزنامه های ایران ،روزنامه های ایران، تیتر روزنامه ها،عناوین روزنامه ها ،روزنامه های امروز،عناوین مهم روزنامه های کشور، تصاویر عناوین و تیتر نیم صفحه نخست صبح امروز روزنامه های ایران ، روزنامه های ورزشی، روزنامه خبر ورزشى،روزنامه نود،روزنامه ابرار ورزشى،روزنامه گل،روزنامه استقلال،روزنامه پیروزی،روزنامه شوت،روزنامه پرسپولیس،روزنامه هدف،روزنامه ایران ورزشی، اینستاگرام,اینستاگرام بازیگران ایرانی, بازیگران در اینستاگرام, عکس های جدید بازیگران در اینستاگرام ,عکسهای هنرمندان در اینستاگرام, بازیگران زن در اینستاگرام فال روزانه ، فال ،طالع بینی روزانه,فال روز تولد, فال امروز , فال روز , فال روزانه برای متولدین ماه ها فال روزانه ، فال ، فال روزانه متولدین فروردین ، فال روزانه متولدین اردبیهشت ، فال روزانه متولدین خرداد ، فال روزانه متولدین تیر ، فال روزانه متولدین مرداد ، فال روزانه متولدین شهریور ، فال روزانه متولدین مهر ، فال روزانه متولدین آبان ، فال روزانه متولدین آذر ، فال روزانه متولدین دی ، فال روزانه متولدین بهمن ، فال روزانه متولدین اسفند آخرین اخبار از انتخابات مجلس دهم
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :22
کل بازدید : 374460
کل یاداشته ها : 848


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ        
       
X بستن تبلیغات