دانلود مصاحبه محمد غرضی در برنامه دید در شب + لینک مستقیم آپارات - مجله اینترنتی کیان کالا
سفارش تبلیغ

دانلود مصاحبه محمد غرضی در برنامه دید در شب + لینک مستقیم آپارات / مصاحبه کامل رشیدپور

دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با محمد غرضی در برنامه دید در شب 3 ساعت پیش - دانلود برنامه دید در شب محمد غرضی,دانلود مصاحبه رشیدپور با محمد غرضی ... برنامه کامل امشب در ساعت 22 ... خلاصه : این برنامه توسط رضا رشید پور در شبکه اینترنتی آپارات ..... دانلود قسمت یازدهم 11 سریال در حاشیه 2 با لینک مستقیم دانلود مصاحبه دید در شب محمد غرضی - کلکسیون collections.rozblog.com/Forum/Post/47 26 دی 1394 ه‍.ش. - دانلود مصاحبه رضا رشید پور با محمد غرضی در برنامه دید در شبyazddesign.rozblog.com/. ... دانلود دید در شب محمد غرضی + لینک مستقیم آپارات - دانلود ... by shadtarinمصاحبه کامل رضا رشیدپور با سید محمد غرضی در برنامه دید در شب ... دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با محمد غرضی در برنامه دید در شب 1patogh.ir/10337/دانلود-مصاحبه-رضا-رشیدپور-با-محمد-غرضی.html 2 ساعت پیش - دانلود برنامه دید در شب محمد غرضی,دانلود مصاحبه رشیدپور با محمد غرضی قسمت 18 دید در شب, ... برنامه کامل امشب در ساعت 22 ... خلاصه : این برنامه توسط رضا رشید پور در شبکه اینترنتی آپارات پخش می شود و هر هفته یک مهمان در آن حضور میابد . ..... و هشتم با لینک مستقیم · دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام عشق تو ... دانلود دید در شب محمد غرضی + لینک مستقیم آپارات / مصاحبه ... دانلود مصاحبه رضا رشید پور با محمد غرضی در برنامه دید در شب دانلود مصاحبه محمد ... دانلود کامل مصاحبه دید در شب محمد غرضی - لینک مستقیم آپارات · دانلود آنونس دید در ... دانلود دید در شب محمد غرضی + لینک مستقیم آپارات - دانلود ... دانلود کامل دید در شب محمد غرضی - لینک مستقیم آپارات - بعد از پخش ... دانلود مصاحبه محمد غرضی در برنامه دید در شب با لینک مستقیم و چهار کیفیت عالی ... خلاصه : این برنامه توسط رضا رشید پور در شبکه اینترنتی آپارات پخش می شود و هر هفته یک ... دانلود برنامه دید در شب رضا رشیدپور با سید محمد غرضی ... https://news99.blog.ir/.../دانلود-برنامه-دید-در-شب-رضا-رشیدپور-با-سی... 3 ساعت پیش - دانلود دید در شب محمد غرضی لینک مستقیم آپارات ... برنامه کامل امشب در ساعت 22 محمد غرضی ... دانلود مصاحبه محمد غرضی در نوزدهمین برنامه دید در شب ... دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با محمد غرضی در برنامه دید در شب ... 2 ساعت پیش - خلاصه : این برنامه توسط رضا رشید پور در شبکه اینترنتی آپارات پخش می شود و هر ... دانلود مصاحبه محمد غرضی در برنامه دید در شب با لینک مستقیم و چهار .... فیلم کامل مصاحبه داغ و جنجالی رضا رشید پور مجری برنامه دید در شب با امیر ... دانلود مصاحبه صادق خرازی در برنامه دید در شب - دانلود آهنگ جدید www.abanmusic.org/دانلود-مصاحبه-صادق-خرازی-در-برنامه-دید/ دانلود مصاحبه صادق خرازی در برنامه دید در شب با  اختصاصی از آپارات ... هارد تاک رضا رشیدپور و محمود شهریاری - پخش اختصاصی از سایت آپارات .... مصاحبه جنجالی با عموهای فیتیله ای ... پس از جنجال توقیف-کودکان بزرگترین قاضی ما هستند - عذر خواهی فیتیله ها و توضیحات کامل آنها در مورد اتفاق اخیر و .


دانلود دید در شب محمد غرضی + لینک مستقیم آپارات
دانلود مصاحبه رضا رشید پور با محمد غرضی در برنامه دید در شب
دانلود مصاحبه محمد غرضی در برنامه دید در شب آپارات
دانلود دید در شب محمد غرضی + لینک مستقیم آپارات
دانلود گفتگوی محمد غرضی با رضا رشیدپور در برنامه دید در شب
دانلود قسمت 19 برنامه اینترنتی دید در شب محمد غرضی
دانلود برنامه دید در شب با حضور سید محمد غرضی
دانلود دید در شب با حضور سید محمد غرضی
آنونس : دید در شب با سید محمد غرضی - آپارات
دانلود دید در شب محمد غرضی + لینک مستقیم آپارا
هجدهمین برنامه دید در شب با حضور محمد غرضی

پنجشنبه راس ساعت 22 - پخش اختصاصی از آپارات

محمد غرضی: چپ نمی تواند نگه دارد، راست نمی تواند اداره کند


برچسب ها: دانلود مصاحبه محمد غرضی در برنامه دید در شب با لینک مستقیم و چهار کیفیت عالی، دانلود مصاحبه جنجالی سید محمد غرضی با رضا رشید پور در برنامه دید در شب، دانلود قسمت نوزدهم برنامه دید در شب با حضور محمد غرضی + پخش آنلاین، مهمان قسمت 19 : محمد غرضی + پیشینه و زندگی نامه محمد غرضی،دانلود قسمت نوزدهم برنامه دید در شب با حضور محمد غرضی با لینک مستقیم و کیفیت عالی + پخش آنلاین

ژانر : طنز | اجتماعی
مجری: رضا رشیدپور
سال تولید: 1394
زمان پخش : پنج شنبه 24 دی ماه 1394
فرمت: MP4
مدت: .. دقیقه
مهمان برنامه : محمد غرضی
خلاصه : این برنامه توسط رضا رشیدپور در شبکه اینترنتی آپارات پخش می شود و هر هفته یک مهمان در آن حضور میابد . محمد غرضی…
دانلود مصاحبه محمد غرضی در نوزدهمین برنامه دید در شب با کیفیت عالی و لینک مستقیم
بیوگرافی سید محمد غرضی
سید محمد غرضی (متولد 1320 خورشیدی در اصفهان)، مهندس برق و دولتمرد ایرانی است.
زادروز : 1320 خورشیدی
زادگاه : اصفهان
دین : اسلام
وزیر پست و تلگراف و تلفن
از 1364 تا 1376
بعد از مرتضی نبوی
قبل از محمدرضا عارف
وزیر نفت ایران
از 1360 تا 1364
بعد از محمدجواد تندگویان
قبل از غلام‌رضا آقازاده
نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی
استاندار خوزستان
استاندار کردستان

سید محمد غرضی (متولد 1320 خورشیدی در اصفهان)، مهندس برق و دولتمرد ایرانی است. او استاندار کردستان و خوزستان، نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی از اصفهان، وزیر نفت در دولت باهنر و میر حسین موسوی و وزیر پست و تلگراف و تلفن، در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی بود. او از زمان تاسیس تا 1389 ریاست سازمان نظام مهندسی کشور را بر عهده داشت. او بمدت یک سال عضو اولین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود.

زندگی
سید محمد غرضی در سال 1320 در اصفهان، متولد شد و بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و متوسطه در سال 1340 خورشیدی، وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران شد و موفق به دریافت درجه فوق لیسانس در رشته الکترونیک یا مکانیک گردید. وی در سالهای 1346 و 1347 برای گذراندن دوره‌های تخصصی انتقال و توزیع نیروی برق، عازم فرانسه شد.
غرضی، در سال 1350 خورشیدی،به همراه 68 نفر دیگر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران محاکمه نظامی و به یک سال زندان محکوم شد. او تنها فردی از این گروه بود که در غرب تحصیل کرده بود، و ارتباط ضعیفی با این سازمان داشت.
از سال 1353 خورشیدی، زندگی سیاسی خود را آغاز کرد و در سال 1355 خورشیدی، برای ادامه مبارزات به خارج از کشور رفت و مدتی را در نجف اشرف به مبارزه ادامه داد. وی، پیش از ترک کشور، به عضویت سازمان مجاهدین خلق ایران در آمده بود.
از آن پس، تا رفتن آیت الله خمینی به پاریس و بازگشت او به ایران، همراه روح الله خمینی بود.
غرضی از جمله بنیانگذاران سپاه و یکی از گروه 4 نفره فرماندهی آن پس از پیروزی انقلاب بود. وی همچنین عضو گروه 12 نفره هماهنگی و مسئول عملیاتهای سپاه بود.
او از جمله موسسین روزنامه رسالت، قدیمی ترین روزنامه اصولگرای ایران است. او عضو اولین دوره شورای شهر تهران بود.
او از موسسین کمیته امداد انقلاب اسلامی بود.

سمت‌ها
پس از پیروزی انقلاب ایران سمت‌های مختلف در سپاه پاسداران، استانداری کردستان و استانداری خوزستان عهده دار گردید. سید علی خامنه‌ای، رییس جمهور پس از این که ولایتی موفق به کسب رای اعتماد بعنوان نخست وزیر نشد، غرضی را برای نخست وزیری به مجلس معرفی کرد که او هم با 60 نفر موافق و 80 نفر مخالف و 44 نفر ممتنع از 184 نفر صاحب رای موفق به کسب رای اعتماد نشد و سپس میرحسین موسوی معرفی و نخست وزیر شد.
سید محمد غرضی نماینده اصفهان در دوره اول مجلس شورای اسلامی بود.
در دوره ریاست جمهوری بنی صدر، هیئتی از نمایندگان مجلس و رییس جمهور که وظیفه داشت گزینه نخست وزیری را به رییس جمهور معرفی کند، غرضی را هم به عنوان یکی از گزینه‌ها معرفی کرد که مورد تایید حزب جمهوری اسلامی نیز بود.
در سال 1360 به عنوان وزیر نفت انتخاب و از سال 1364 تا 1376 به عنوان وزیر پست و تلگراف و تلفن در دولت مشغول به خدمت بود.

وزارت نفت
در دوره وزارت او به دلیل جنگ و شکسته شدن بازار قیمت نفت به 7 دلار رسید.
وزارت پست، تلگراف و تلفن
غرضی از سال 1364 تا 1376 به عنوان وزیر پست و تلگراف و تلفن در دولت مشغول به کار بود.
اولین سیم‌کارت تلفن همراه در ایران در این دوره ارائه شد. در آن زمان هزینه اشتراک، هزینه نصب و بهای گوشی 5 میلیون ریال بود.
او هنگام طرح قانون ماهواره که واردات فروش و استفاده از تجهیزات ماهواره را ممنوع می‌کرد، با ماده‌ای که تولید ماهواره را ممنوع می‌کرد مخالفت کرد. شرکتهای زیرمجموعه دستگاه او ماهواره تولید می‌کردند.
در دولت دوم ریاست جمهوری رفسنجانی، مهدی نصیری سردبیر مجله صبح ضمن انتشار چند سند اظهار داشت که فساد گسترده? اقتصادی و مدیریتی در وزارت پست و تلگراف و تلفن وجود دارد. این باعث شد غرضی از نصیری شکایت کند. غرضی و چهل نفر از مدیران و کارمندان عالی‎رتبه وزارتخانه به دادگاه آمدند. پس از دفاع نصیری هیئت منصفه دلایل او را محکمه پسند دانسته گفتند: «نشریه صبح دروغ ننوشته و به همین دلیل جرمی متوجه آنان نیست، اما به‎دلیل انتشار یک کاریکاتور موهن از آقای وزیر، به پرداخت 300 هزار تومان جریمه نقدی محکوم می‎‎شود.»دادگاه نصیری را از اتهام نظر اکاذیب و افترا تبرئه کرد ولی با وجود انتشار این اسناد که نشان‌دهنده تخلف بود مدعی العموم به سراغ وزیر نرفت. وی همچنین مدتی رییس دانشگاه بین المللی قزوین بود.

نظام مهندسی
وی از زمان تاسیس سازمان نظام مهندسی کشور تا سال 1389 که احمدی نژاد سید مهدی هاشمی را به ریاست آن گماشت، ریاست این سازمان را برعهده داشت. او در انتخابات سال 1391 این سازمان، نتوانست آرای کافی را کسب کند.

مجادله با قالیباف
غرضی در مراسم اعطای نخستین شناسنامه ملکی در استان تهران در جلسه شورای شهر تهران توقف در اجرای این طرح و ضعف در آن را ناشی از ضعف عملکرد مدیریت شهری دانست. در پاسخ، قالیباف شهردار تهران، از مهندسان ناظر که به اندازه کافی به نظارت نمی‌پردازند انتقاد کرد و گفت «مهندسان شما هستند که مردم را سرگردان کرده‌اند.» غرضی در پاسخ گفت که اگر چنین است جلسه را ترک خواهد کرد. البته نهایتاً این دو با یکدیگر روبوسی کردند.

انتخابات
مجلس 59
اصفهان: 306?145 رای، درصد آراء: 77?50
برای وزارت نفت در دولت باهنر استعفا داد.
شورای شهر 77
تهران: نفر پانزدهم، 192211 از یک میلیون و 480 هزار و 275 رای ماخوذه
او برای شرکت در انتخابات مجلس ششم از شورا استعفا داد که موفق به راهیابی به این مجلس نشد.

ریاست جمهوری 92

سید محمد غرضی با حضور در ساختمان وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. وی جزو 8 فردی است که صلاحیت آنها برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری، روز 31 اردیبهشت 1392 از سوی شورای نگهبان تایید شد.لینک مستقیم و دو کیفیت عالی و ... خلاصه : این برنامه توسط رضا رشید پور در شبکه اینترنتی آپارات پخش می شود و هر ... خود نوشت زندگی کار آسانی نیست، مختصر می نویسم ؛نامم سید محمد صادق است . .... دانلود مصاحبه محمد غرضی در برنامه دید در شب · دانلود مصاحبه مصطفی پاشایی در ... گفتگوی بسیار جنجالی رضا رشیدپور با الهام چرخنده در دید ... saraneh.com/entertainment/الهام-چرخنده-مهمان-رضا-رشیدپور-در-دید-د/ مصاحبه کامل رشیدپور با الهام چرخنده را می توانید اینجا تماشا کنید. ... تمام گفتگوهای رضا رشیدپور در دید در شب را می توانید با مراجعه به لینک های زیر تماشا یا دانلود کنید. ... گفتگوی کامل رضا رشیدپور با محمد اصفهانی در دید در شب /دفاع اصفهانی از ... آنونس برنامه فردا شب و ویدیوی کامل آن روز پنجشنبه در تارنمای آپارات قرار خواهد ... دید در شب - آپارات www.aparat.com/diddarshab/دید_در_شب هجدهمین برنامه دید در شب با حضور محمد غرضی - پنجشنبه راس ساعت 22 - پخش


   مدیر وبلاگ
مجله اینترنتی کیان کالا
درباره ی ما این وبسایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و به درخواست کارگروه محترم مصادیق مجرمانه مطالب حذف خواهد شد. فعالیت این وب سایت در زمینه اطلاع رسانی اخبار ایران و جهان است تمامی مطالب با ذکر منبع نمایش داده می شود. موضوعات مختلف این وبسایت شامل موارد زیر است: اخبار ورزشی اخبار اقتصادی اخبار سیاسی اخبار جامعه و اجتماعی اخبار فرهنگ و هنر عکس خبری اخبار بین الملل اخبار فضای مجازی اخبار سلامت و پزشکی اخبار علم و فناوری اخبار حوادث ویدیو کلیپ موضوعات عمومی موضوعات خاص آموزشی،فرهنگیان، آموزش وپرورش اخبار 20:30، خبر 2030 شبکه دو،اخبار 2030،اخبار20 و 30 ،اخبار بیست و سی دانلود،ویدیو،صرفا جهت اطلاع روزنامه،تیتر صفحه اول روزنامه های ایران ،روزنامه های ایران، تیتر روزنامه ها،عناوین روزنامه ها ،روزنامه های امروز،عناوین مهم روزنامه های کشور، تصاویر عناوین و تیتر نیم صفحه نخست صبح امروز روزنامه های ایران ، روزنامه های ورزشی، روزنامه خبر ورزشى،روزنامه نود،روزنامه ابرار ورزشى،روزنامه گل،روزنامه استقلال،روزنامه پیروزی،روزنامه شوت،روزنامه پرسپولیس،روزنامه هدف،روزنامه ایران ورزشی، اینستاگرام,اینستاگرام بازیگران ایرانی, بازیگران در اینستاگرام, عکس های جدید بازیگران در اینستاگرام ,عکسهای هنرمندان در اینستاگرام, بازیگران زن در اینستاگرام فال روزانه ، فال ،طالع بینی روزانه,فال روز تولد, فال امروز , فال روز , فال روزانه برای متولدین ماه ها فال روزانه ، فال ، فال روزانه متولدین فروردین ، فال روزانه متولدین اردبیهشت ، فال روزانه متولدین خرداد ، فال روزانه متولدین تیر ، فال روزانه متولدین مرداد ، فال روزانه متولدین شهریور ، فال روزانه متولدین مهر ، فال روزانه متولدین آبان ، فال روزانه متولدین آذر ، فال روزانه متولدین دی ، فال روزانه متولدین بهمن ، فال روزانه متولدین اسفند آخرین اخبار از انتخابات مجلس دهم
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :48
بازدید دیروز :73
کل بازدید : 375508
کل یاداشته ها : 848


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ        
       
X بستن تبلیغات