زمان بازی پرسپولیس و صبای قم در فینال جام شهدا

 پرسپولیس و صبای قم در فینال جام شهدا

زمان و مکان بازی پرسپولیس و صبای قم در فینال جام شهدا

پرسپولیس و صبا فیتال جام شهدا | ترکیب احتمالی پرسپولیس صبا در فینال جام شهدا

زمان بازی پرسپولیس و صبای قم در جام شهدا

زمان بازی پرسپولیس و صبای قم در فیتال جام شهدا

دیدار فینال دومین دوره جام شهدا فردا سه شنبه ساعت 15:45 بین تیمهای پرسپولیس و صبای قم برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است پرسپولیس با برتری مقابل سایپا و صبای قم با شکست ذوب آهن اصفهان به دیدار فینال این تورنمنت راه پیدا کردند.

گفتنی است دیدار رده بندی جام شهدا نیز امروز ساعت 15 بین تیمهای سایپا و ذوب آهن برگزار خواهد شد.

=======

رکیب احتمالی پرسپولیس:

برانکو ایوانکوویچ که در ابتدا به دنبال آماده سازی تیمش در این رقابت ها برای رسیدن به آمادگی کامل در دیدارهای باقی مانده فصل است اکنون جام قهرمانی را پیش روی خود می بیند. برانکو که در بازی قبلی محمد انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در بازی فردا احتمالا ترکیب 11 نفره تیمش را اینگونه در زمین قرار خواهد داد.

الکساندر لوبانف برای دومین بازی در ترکیب سرخپوشان قرار خواهد گرفت و بعد از دریافت دو گل در دیدار قبلی امیدوار است موفق به دفع حملات صبایی ها شود. لوبانف ازبکستانی بعد از برد در دیدار اول با امیدواری خاصی در صفحه شخصی اش از این پیروزی یاد کرد و امیدوار به بازی های آینده است.

محسن بنگر – علیرضا نورمحمدی: دو مدافع میانی پرسپولیس را در این بازی هم احتمالا بار دیگر زوج هماهنگ ایرانی تشکیل خواهند داد و کاپیتان های اول و دوم تیم امیدوار به ارائه بازی بی نقص برای کسب جام در انتهای بازی هستند.

رامین رضاییان – بابک حاتمی: رامین رضاییان در سمت راست با گلی دیدنی که در بازی قبلی به ثمر رسانده جایگاه ثابتی در ترکیب خواهد داشت و بابک حاتمی هم در ادامه بازی هایش در پست غیر تخصصی در غیاب محمد انصاری مصدوم و وحید حیدریه که برانکو به او استراحت داده در جناح چپ دفاعی به میدان می رود.

کمال کامیابی نیا – احمد نوراللهی: دو بازیکن خط میانی پرسپولیس را همچون بازی های گذشته کمال و احمد تشکیل می دهند که به خوبی توانسته اند توازن در دفاع و حمله را در ترکیب این تیم برقرار کنند. کامیابی نیا با خصوصیات دفاعی بیشتر و نوراللهی نیز با حضور در حملات تیم به عنوان دو عنصر مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ در این بازی هم به میدان خواهند رفت.

محسن مسلمان: هافبک باهوش و تکنیکی پرسپولیس در ادامه حضور ثابت خود در ترکیب تیمش در این بازی حساس هم امیدوار به ادامه نقش پررنگش در جمع سرخ هاست. پاس ها و ارسال های بی نقص او در کنار جنگندگی که در این فصل به نوع بازی هایش اضافه کرده باعث شده تا برانکو نتواند از روی نام او به سادگی بگذرد.

فرشاد احمدزاده: هافبک شماره 10 پرسپولیس نیز همچون محسن مسلمان با سرعت و تکنیک خود جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم دارد و نقش پررنگی در ترکیب این تیم برابر صبای قم خواهد داشت.

مهدی طارمی: مهاجم گلزن پرسپولیسی ها بعد از گل زدن در بازی اول برابر سایپا، برای کسب گل های بیشتر و کمک در به دست آوردن این جام برای سرخ ها انگیزه دارد.

علی علیپور: مهاجم جوان پرسپولیس که در دیدار برابر سایپا هر چه زد به در بسته خورد، در این بازی هم به دنبال باز کردن گره گلزنی خودش است و در صورتی که برانکو به او اطمینان کند با استفاده از سرعت خود می تواند روز سختی برای مدافعان صبای قم بسازد.

امید عالیشاه – جری بنسگتون: امید عالیشاه که پیش از آغاز این رقابت ها به دلیل مصدومیت در دیدار برابر سایپا به میدان نرفت احتمالا در بازی فینال هم با توجه به اینکه ریسک مصدومیتش بالا نرود از سوی برانکو در ترکیب قرار نگیرد. جری بنگستون نیز که موفق شده در بازی قبلی گل سوم سرخ ها را به ثمر برساند شاید در این بازی جانشین علی علیپور شود و شاید بار دیگر به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شود.

=========

ترکیب احتمالی صبا:

صبای قم جلال‌الدین علی‌محمدی را به دلیل مصدومیت حداقل 4 هفته در اختیار ندارد و مسعود حق‌جو را نیز به علت بیماری برای بازی پرسپولیس نخواهد داشت و همچنین از سید مهدی حسینی هافبک جوانش نیز بخاطر آسیب دیدگی تا شنبه هفته آینده نمی‌تواند استفاده کند.

حامد لک دروازه‌بان صبا در بازی با پرسپولیس خواهد بود. امیرحسین صادقی که در بازی اخیر تیمش دو گل به ذوب‌آهن زد به همراه فیلیپه ماچادو مدافعان میانی تیم دایی هستند و سمت راست در غیاب مسعود حق‌جو به احتمال فراوان سامان آقازمانی بازی می‌کند که البته در صورت مصدومیت او، جهانبخش طاهر در این پست به کار گرفته خواهد شد. محمدامین آرام‌طبع نیز مدافع چپ تیمش برابر پرسپولیس است.

ابوالفضل ابراهیمی و اکبر صادقی دو هافبک صبا هستند و وینگر راست این تیم برابر پرسپولیس فرید بهزادی‌کریمی خواهد بود و یک خط جلوتر از او پشت سر مهاجمان پیام صادقیان مقابل تیم سابقش بازی می‌کند.

در صورتی که علی دایی از سیستم 2-4-4 استفاده کند کریم اسلامی در خط حمله کنار قاضی بازی خواهد کرد ولی اگر سرمربی صبا تشخیص دهد مثل نیمه دوم بازی ذوب‌آهن بازی کند به احتمال فراوان فرشید باقری جای اسلامی در زمین خواهد بود و در این صورت سیستم صبا به 1-4-1-4 تغییر کرده و باقری هافبک دفاعی صبا می‌شود.

دیدار پرسپولیس و صبا ساعت 15:45 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

منبع:ورزش سه